středa 30. listopadu 2011

Narozeninový dárek od Leňulky

Už je to týden, co mi Lenča dala k narozeninám kuchařskou knihu Vánoce s Nigellou od Nigelly Lawson a já jsem snad ještě neměla jediný den, kdy by knížka zůstala ležet v knihovničce. Božská Nigella mě jako vždy naprosto pohltila. Kdybych Vám letos měla doporučit jednu knihu, určitě by to byla tahle. A nebylo by to jen proto,že se blíží Vánoce, v knize je velká spousta nápadů, které využijete po celý rok.



Z knihy přímo dýchá pohodová atmosféra a  láska k jídlu. Vánoce přece nejsou o složitých receptech a všudypřítomném shonu, ale o klidu, který tady naleznete na každé stránce. Od koktejlů a bufetového pohoštění přes večeře, hlavní chody, vánoční pečivo a sladké  pamlsky, teplé nápoje až po nápady na jedlé dárky.

4 komentáře:

  1. jůůůů jůůůů jůůůů :-) tak to máááám radost, že se ti tak líbí... jsem zvědavá, jestli vánoční dárek taky potěší natolik, aby zde byl článek vánoční dárek od leňulky mě natolik potěšil, že... :D (sranda)

    OdpovědětVymazat
  2. :D slíbit ti to nemůžu, ale možné to je :D záleží taky na tom, jestli se to sem bude hodit :-P

    OdpovědětVymazat
  3. no mám jeden typ, tak uvidíme ;-) ale co by to bylo za vánoce pro gurmánku Klárku bez gurmánského dárečku, že? :D

    OdpovědětVymazat
  4. :-) tak to se tu urcite objevi ;-)

    OdpovědětVymazat