sobota 22. října 2011

Kakaové muffiny s malinami

Dlouho jsem se snažila najít ideální univerzální recept na muffiny, který bych mohla jen obměňovat podle potřeby. K muffinům mě přivedla kdysi dávno  kamarádka, která mi předala svůj recept na banánové muffiny, které zde jistě také uveřejním později. Okamžitě se z nich stal snad nejoblíbenější dezert v naší rodině (možná po medovníku, to je diskutabilní :D). Bohužel ale banánový muffin moc variací nenabízí (neříkám, že žádné, ale ne moc), protože jsou v něm vejce nahrazená rozmačkaným banánem. Za dnešní recept vděčím mojí oblíbené blogerce, spřízněné duši a úžasné kamarádce gurmánce Leňulce.
 V tomto receptu jsem použila své nejoblíbenější ovoce, maliny :-)


  
Ingredience:
3 skleničky polohrubé mouky
1 sklenička třtinového cukru
1 sklenička oleje
1 sklenička mléka
2 vajíčka
1/2 prášku do pečiva
kakao

čokoláda na vaření
kůra z chemicky neošetřeného citronu
maliny

Postup:
Vejce, olej a mléko smíchejte v jedné míse a zvlášť potom mouku, cukr, kakao a prášek do pečiva. Tekuté přísady smíchejte se sypkými a vmíchejte na kousky nasekanou čokoládu (čím větší kousky, tím lépe), nastrouhejte trošku citronové a přihoďte v prstech rozdrcené maliny. Pečlivě promíchejte a plňte do formiček. Pečte v troubě rozpálené na 180 stupňů po dobu asi 15 min nebo dle potřeby. Přeji dobrou chuť ;-)


2 komentáře:

  1. juuu jsem moc ráda že ti chutnaly :-) já jsem tenhle recept dotvářela strašně dlouho.... ale jako taky dost záleží třeba na mouce... chce to kvalitní ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. no práávě. taky už mám odsledované, která mouka se fakt nedá... mimochodem ty maliny v nich byly naprosto božíí ;-)

    OdpovědětVymazat