pátek 21. října 2011

Bucattini s rajčatovou omáčkou

Tuto rajčatovou omáčku na těstoviny stavím na svůj absolutní top. Navíc je rychlá jednoduchá, takže ji zvládne každý i když zrovna dost spěchá. Jestli opravdu nejsem něčeho zastáncem, tak jsou to polotovary. Obsahují spoustu konzervantů, stabilizátorů, barviv a jim podobných. Nevím jak Vám, ale mě tohle dost vadí. Dříve se lidé bez podobných šaškáren obešli. Dneska je hlavní vydělat. Jaké následky to zanechá na spotřebiteli, to je přece jedno... To už ale odbočuju od tématu :D


Ingredience:
- olivový olej
- cibule
- česnek
- sušené oregano a bazalka
- 1 plechovka loupaných italských rajčat
- 1 čajová lžička kvalitního vinného octa
- třtinový cukr a mořská sůl k dochucení

Postup:
- Oloupejte a nakrájejte si cibuli a dejte ji smažit. To samé udělejte i s česnekem (dbejte na to, aby byl nakrájený na jemno) a přidejte ho k cibuli. Až je cibule zesklovatělá, přidejte bazalku a oregano, které promnete v dlaních. Cibuli s česnekem nechejte ještě chvilinku přijmout chutě od bylinek a pak přihoďte celou plechovku rajčat, které jemně rozbijte vařečkou na menší kousky. Dochuťte troškou třtinového cukru a mořské soli a přidejte čajovou lžičku kvalitního vinného octa.
- Uvařte si své oblíbené  těstoviny na skus. Já jsem použila bucattini, což jsou těstoviny podobné špagetám, které jsou širší a duté a můžu rozhodně doporučit ;-)
Přeji dobrou chuť!

2 komentáře:

  1. nějak ti to blbne... psala jsem komentář a ted koukám že tu není... ale rozhodně v něm bylo, abys přidávala víc příspěvků, protože jsem na nich závislá!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aale jdi ty jeden lichotníku :D já se polepším teda! a to jsem si říkala, jestli sem tuhle omáčku mám dávat :D

    OdpovědětVymazat