středa 3. srpna 2011

Perfektní omáčka na těstoviny z voňavých rajčat

Tentokrát jsem si vzala na mušku recept, který najdete  na webu pana Cuketky a malinko jsem si s ním pohrála. A jak už to vypadá, budu jeden z nenechavců, co to nevydrží a musí si do receptu přidat své... 

Ingredience:
- rajčata
- cibule
- olivový olej (v původním receptu je máslo, tak to nechám na vás)
- sůl
- třtinový cukr
- bazalka
- oregano
(hřebíček)
(

Vezměte si libovolné množství rajčat, nejlépe ze zahrádky, umyjte si je, nařízněte do křížku a spařte vroucí vodou. Oloupejte rajčata i cibuli. Cibuli překrojte napůl a vložte do hrnce, rajčata pokrájejte na osminy, přihoďte je do hrnce a zakápněte olivovým olejem a osolte. Tady klasický recept končí a já pokračuju :D


Na balkóně jsem natrhala bazalku a oregáno, nasekala je na jemno a přidala k rajčatům. Teď můžete zapnout a nechat vařit. Trvá to chvilinku a rajčata pustí vodu, takže aby jste získali omáčku, vaříte ještě nějakou tu chvíli než se omáčka zredukuje.  Ze 3/4 naplněné pánve wok mi vznikl jeden malý rendlík omáčky.
Až je omáčka hotová, můžete ji trošku dosladit třtinovým cukrem, do ještě teplé omáčky položte jeden hřebíček, zakryjte pokličkou a po čase vyndejte.
Dobrou chuť ;-)

2 komentáře: